ídolo americano Jim Pomeroy 1952-2006

Discussion in 'Bay Area Bikers' started by slakka, Apr 10, 2007.

  1. slakka

    slakka Guest

    http://babelfish.altavista.com/

    La lluvia vertió abajo mientras que llegué a pie con la caja de la
    cámara fotográfica, el bolso durmiente y el cepillo de dientes para el
    GP de la R. F. Alemana del MX 1979 Bielstein. Había apenas una
    furgoneta modesta del campista nestled en una esquina del prado.
    Escaloné encima y golpeé, esperanzadamente, en la puerta. Dentro, Jim
    americano Pomeroy y su novia gozaban de una tranquilidad, juego
    concentrado del chaquete. Jim me hizo señas adentro y consiguió
    encendido con el chaquete, introduciéndome a las reglas y a los
    rudimentos del juego mientras que goteé seco. El desconocido nosotros
    dos, ese penúltimo redondo del campeonato del mundo 250cc demostraría
    ser puntos pasados de Jim que anotan a GP - apenas seis años y seis
    meses después de que él hurtled al estado del culto como el primer
    americano para ganar un prix magnífico del MX, en Sabadell, España, en
    1973. Jim Pomeroy murió en un desplome del coche de agosto el 6 este
    año. Él era 53. Llevado en una familia biking en Sunnyside,
    Washington, de noviembre el 16 de 1952, papá pone era corredor así que
    Jim y su hermano Ron del cabrito siguieron casi inevitable el juego.
    ¡Comenzando hacia fuera como 11-year-old en un Yamaguchi 55 y
    progresando en Yamaha 80, 100 y máquinas DM250, las ' heces jóvenes de
    la barreta ' compitieron con en la plano-pista, subidas de la colina,
    liebres revuelven y los motocross, dirigiendo hasta Canadá envejecido
    16 y ganando el título occidental del MX del canadiense! Su estación
    del rookie en los nacionales de AMA golpeó con el pie apagado con el
    segundo lugar en los supercross inaugurales famosos del coliseum del
    LA de 1972. Victorioso en el redondo al aire libre de la abertura 250
    en el parque de la ensillada, el adolescente terminó el año quinto
    detrás del lackey del alfilerillo del campeón en las 500 series y fue
    escogido junto al lackey para la primera siempre escuadrilla de las
    naciones del DES del MX de América en Norg, en Holanda norteña, en
    donde acabaron séptima. Atraído obviamente a Europa, la inclinación,
    moustachioed el seis-pie firmó un contrato con un distribuidor local
    de Bultaco que incluyó un viaje transatlántico para disputar al GP de
    la abertura de 1973 en España. Sabadell satisfizo absolutamente Jim.
    "tomé a plomo 300 yardas del comienzo," él recordé. "era una pista
    duro-embalada, ancha y alisa. Utilicé muchos de la técnica de la plano-
    pista. Realmente no utilicé el freno delantero. Podría montar dos
    engranajes más altos, plano-siguiendo la bici alrededor del exterior!"
    ¡Él estalló encendido a la escena internacional con esa victoria
    histórica, conducida el campeonato del mundo y, dando a Bultaco su
    primer triunfo siempre magnífico del prix, aterrizada un contrato de
    la fábrica para disputar la serie entera! Él montó el rostrum otra vez
    con segundo en Italia, ganó un moto en Polonia y terminó el año
    séptimo en un campeonato rematado por Hakan Andersson de Yamaha. ¡Por
    tres estaciones más el Pomeroy con estilo, ahora héroe nacional en
    España, fuerzas unidas con el mecánico legendario Rubio de la fábrica
    para competir con a los 250 GPs, aunque 1974 comenzaron memorablemente
    el hogar trasero con un triunfo en los primeros supercross siempre de
    interior en el astródomo de Houston! Su estación europea fue
    marchitada por faltas mecánicas, sus mejores resultados al par de
    tercero en Bélgica y Checoslovaquia. Pero él condujo los estados al
    segundo lugar en el DES del MX en Suecia detrás de los favoritos del
    equipo casero y tomó honores totales en las naciones del DES de 250cc
    Trophee. ¡Él entonces volvió a casa para el otoño Transporte-Es
    campeonato y era americano superior detrás de Eurostars Roger de
    Coster, Gerrit Wolsink y Adolf Weil y delante de Harry vuelca! La
    estación 1975 trajo a Jim otros éxitos magníficos del prix en Retinne
    en Bélgica y Wohlen en Suiza y otro séptimo total en la serie.
    Entonces el hogar trasero, el primer tirón para ganar a Transporte-Es
    raza, él condujo ese campeonato prestigioso hasta sidelined por lesión
    de la rodilla. Recuperado completamente para 1976, Pomeroy gozó de su
    mejor-siempre estación del GP del europeo, acabando cuarto cabalmente
    en el mundo 250 series detrás de Heikki Mikkola y dúo ruso Gennady
    Moiseev y Vladimir Kavinov. Él también ganó ' la concesión del año del
    compartimiento ' del ' motorcyclist hombre '. Jim entonces ensambló
    Honda América por dos años hogar-basados. 1977 fueron bien. Runner-up
    a un Bob desenfrenado ' huracán ' Hannah en el campeonato de los
    supercross de AMA, él también alineó tercero en los 250 nacionales,
    ganados un moto de los E.E.U.U. 500GP en Carlsbad (el primer tirón
    para hacer esto) y el sexto puesto en Transporte-Es ese otoño. Pomeroy
    siguió una estación de interior 1978 pobres con fifth en los 250
    nacionales antes de que él rompiera su collarbone en el Unadilla
    Transporte-Sea alrededor. Honda quisiera que él permaneciera pero el
    bimbo planeaba ya una vuelta a Europa, inicialmente con el reinado 250
    campeones KTM del mundo. Entonces Rubio lo persuadió contestar Bultaco
    solamente para que la fábrica española arruine, dejándolo para
    competir con los trabajos raros beta para el resto del año. Y era en
    esta rareza italiana que Jim anotó su cuarto lugar final, fino en
    Alemania. Pomeroy resultó tardío para beta otra vez en los 500 GPs
    tempranos de el an o 80, entonces llamados le para. En la edad blanda
    de 27 este temerario, upbeat, agradable, carácter de la grande-que-
    vida del oeste del norte americano instaló sus propias escuelas de
    entrenamiento en los estados. Lo vi por último en una reunión del
    hierro de la vendimia que apoyaba los E.E.U.U. 1990 500GP en la cañada
    Helen. Las lesiones dorsales de un desplome del coche tres años
    anterior prevenido lo montar a caballo así que hermano Ron compitieron
    con su Bultaco (qué más!) ¡mientras que Jim se contentó con remeteren
    un excelente ase a la parilla y siendo el corazo'n-y-alma del partido!
    ¡Él desde entonces curado para arriba y, en los años recientes,
    montados el campeonato nacional del MX 50+ de la vendimia en cualquier
    Bulto que él podría scrounge! Él también se volvió a Inglaterra para
    un GP del twinshock en las alturas de Canadá en 2003 y los días justos
    trágico muertos antes de que él fuera debido a los ventiladores de la
    emoción en el despegue en tiempo mínimo relativo a este año de la
    nostalgia en Cumbria. Era típico del hombre a que el organizador Ken
    Shuttleworth de la nostalgia dice que "era como perder a un hermano,
    nosotros tenía tal buena grieta en el teléfono". El primer americano
    para ganar un prix magnífico, el primer jinete para ganar su raza
    magnífica del prix del principio, el primer americano para conducir un
    campeonato del MX del mundo, el primer jinete a ganar a un GP del MX
    en una bici española (toda en 1973), el primer ganador del los
    supercross de interior, el primer campeón del no-mundo para ganar las
    naciones de un DES de Trophee (ambo 1974), el primer americano para
    conducir Transporte-Es el campeonato (1975) y el primer americano para
    ganar un moto en un E.E.U.U. 500GP (1977). Eso es un CV impresionante
    bonito. RASGUE las heces y las gracias de la barreta por la lección
    del chaquete. - La Bici De la Búsqueda De la Bici Hace: Haga...
    ApriliaArmstrongBSABSUBetaBetamotorBlaneyBultacoCCMCCM
    ArmstrongClipicCobraCustom BuiltDBEMLFanticGas GasGreeves
    ScottishHMHondaHusabergHusqvarna (Modelo De la Bici De
    Husky)J.C.M.KTMKawasakiLEMLonestarLuxury
    MotorhomesMaicoMalagutiMontesaPolarisPoliniRAMRTXRace
    TransportersRoyal
    EnfieldScorpaShercoSkyteamSuzukiTMThumpstarTriumphVMCVORVertematiViperX-
    SportYamaha: Modelo... Mini TrialBeta Mini Trial50Beta REV250Beta
    REV3Beta REV50Beta REV80Beta RR450Beta Rev3 270Beta St.Super TrialBeta
    SupermotardBeta SyntBeta TR35Beta TechnoBeta ZeroBetamotor
    MinicrossBetamotor RR50Betamotor RR72Blaney MXBultaco PursangBultaco
    Pursang 250Bultaco Pursang 360Bultaco Pursang 370Bultaco Sherco
    290Bultaco Sherpa 125Bultaco Sherpa 250Bultaco Sherpa 325TBultaco
    Sherpa los 350CCM LOS 400CCM LOS 404CCM LOS 404DSCCM LOS 404ECCM LOS
    500CCM LOS 562CCM LOS 600CCM LOS 604CCM LOS 604ECCM LOS 640CCM LOS
    644CCM LOS 710DSCCM LOS 80CCM Armstrong los 350CCM Armstrong los
    560CCM Armstrong los 604CCM Armstrong los 640CCM Armstrong
    SupermotoCCM R30CCM R30 RacebikeClipic 80Clipic HIT3Cobra 100Cobra
    180Cobra 2 100Cobra Mini Kolt 50Cobra Gas Dominante Auto Por tierra
    280Gas Del Pirata 50EML 125EEML ZabelFantic 125Fantic 200Fantic
    205Fantic 240Fantic 240 SeriesFantic 250Fantic 300 SeriesFantic
    301Fantic 305Fantic ClubmanFantic JuniorFantic K 1200Fantic RooFantic
    SectionGas Del Motor 180DB 50DB De Aprilia ClimberAprilia
    ExperienceArmstrong TRIAL320BSA B50BSA C15T 250BSU KXBSU ZabelBeta
    125Beta 200Beta 240Beta 250Beta 270Beta AlpBeta Gara260Beta 50DB Gas
    Supermoto De Supermoto 250Gas Del Gas De Supermoto 125Gas Del Gas De
    Supermoto 450Gas Del Gas Del Gas Raga300Gas De Raga ReplicaGas Del Gas
    De Raga 280 ProGas Del Gas De Pampera 320Gas Del Gas De Pampera 280Gas
    Del Gas De Pampera 250Gas Del Gas De Pampera 200Gas Del Gas De Pampera
    125Gas Del Gas De MotocrossGas Del Gas Del Gas MC250Gas Del Gas
    JTX320Gas Del Gas JTX270Gas Del Gas JTX250Gas Del Gas JTX200Gas Del
    Gas JTX125Gas Del Gas JTR370Gas Del Gas JTR330Gas Del Gas JTR250Gas
    Del Gas JTR125Gas Del Gas JT350Gas Del Gas JT35Gas Del Gas JT250Gas
    Del Gas JT25Gas Del Gas JT160Gas Del Gas HP300Gas Del Gas FST 450Gas
    Del Gas FST 400Gas Del Gas FSE450Gas Del Gas FSE400Gas Del Gas
    FSE250Gas De Enducross 125Gas Del Gas De la Edición 280Gas Del Gas Del
    Gas EC50Gas Del Gas EC400Gas Del Gas EC300Gas Del Gas EC250Gas Del Gas
    EC200Gas Del Gas EC125Gas De GTGas Del Delta Del Gas Del Contacto
    TX333Gas Del Gas Del Contacto T25Gas Del Gas Del Gas Andrea125Gas De
    RookieGas Del Gas 80 De RookieGas Del Gas 70 Del Gas 327Gas Del Gas
    321Gas Gas Salvaje XC300HM 50CRXHonda 250R LaegerHonda 4000EXHonda
    400EXCHonda 440EXHonda CR125Honda CR125RHonda CR250Honda CR250RHonda
    CR450Honda CR450FHonda CR500Honda CR650Honda CR80Honda CR80RHonda
    CR85Honda CR85 B/WHonda CR85 S/WHonda CR85RHonda CR85RBHonda
    CRE500Honda CRF100FHonda CRF150FHonda CRF150RHonda CRF230Honda
    CRF250Honda CRF250FHonda CRF250RHonda CRF250XHonda CRF450Honda
    CRF450FHonda Del Gas XC250Gas Del Gas XC200Gas Del Gas 50Gas XC125Gas
    Del Gas 240Gas Del Gas Del Rastro 400Gas Del Gas Del Gas TXT80Gas Del
    Gas TXT70Gas Del Gas TXT50 BoyGas Del Gas TXT50Gas Del Gas TXT321Gas
    Del Gas TXT300 ProGas Del Gas TXT300Gas Del Gas TXT280 ProGas Del Gas
    TXT280Gas Del Gas TXT270Gas Del Gas TXT250 ProGas Del Gas TXT250Gas
    Del Gas TXT249 ProGas Del Gas TXT249Gas Del Gas TXT200 ProGas Del Gas
    TXT200Gas Del Gas TXT125 ProGas Del Gas TXT125Gas Del Gas TXT
    EditionGas Del Gas TX320Gas Del Gas TX270Gas Del Gas TX200Gas Del Gas
    TX125Gas Del Gas TLM260Gas De Supermoto FSEGas Del Gas De Supermoto
    50Gas Del Gas 400Gas Del Gas Salvaje Salvaje Salvaje 450Gas Del Gas
    300Gas Competir con Básico De CRF450RHonda CRF450XHonda CRF50FHonda
    CRF70Honda CRF70FHonda CRM240ARHonda CRM250Honda CRM250ARHonda
    CRM250RHonda CT125Honda JBR500Honda PilotHonda Preditor 500Honda
    RTL250Honda RTL250SHonda SeeleyHonda TL125Honda TL200Honda
    TLM220RHonda TLM240Honda TLM50Honda TLR125Honda TLR200Honda
    TLR250Honda TRX250EXHonda TRX250RHonda TRX300EXHonda TRX350Honda
    TRX350F 4X4Honda TRX350THonda TRX400EXHonda TRX400FHonda TRX450Honda
    TRX450RHonda TRX650Honda XL100Honda XL125Honda XL600Honda XL650Honda
    XLR125Honda XLR250Honda XR100Honda XR110Honda XR200RHonda XR250Honda
    XR250RHonda XR280Honda XR350Honda XR350RHonda XR400Honda XR400RHonda
    XR440RHonda XR50Honda XR600Honda XR600RHonda XR650Honda XR650RHonda
    XR70Honda XR70RHonda XR80Honda XR80RHonda XRV750Husaberg FC350Husaberg
    FC400Husaberg FC450Husaberg FC470Husaberg FC500Husaberg FC550Husaberg
    FC600Husaberg FC650Husaberg FE350Husaberg FE380EHusaberg FE400Husaberg
    FE400EHusaberg FE450Husaberg FE450EHusaberg FE470Husaberg
    FE470EHusaberg FE500Husaberg FE501Husaberg FE501EHusaberg
    FE550Husaberg FE550FHusaberg FE600Husaberg FE650Husaberg
    FS650EHusqvarna CHHusqvarna (Fornido) CH507Husqvarna (Fornido)
    CH508Husqvarna (Fornido) CH509 (Fornido) El Favorable-SeniorHusqvarna
    CH510 (Fornido) B/WHusqvarna (Fornido) CH511 B/WHusqvarna (Fornidos)
    Muchacho Fornido (Fornido) Fornido (Fornido) Fornido (Fornido)
    SeniorHusqvarna Huskyboy (Fornido) Del Muchacho 50Husqvarna De
    CH514Husqvarna CH515 (Fornido) BasicHusqvarna CR125Husqvarna (Fornido)
    CR250Husqvarna (Fornido) CR360Husqvarna (Fornido) CR400Husqvarna
    (Fornido) CR410Husqvarna (Fornido) CR450Husqvarna (Fornido)
    CR500Husqvarna (Fornido) CR570Husqvarna (Fornido) CR610Husqvarna
    (Fornido) BoyHusqvarna Favorable - 50Husqvarna Menor 50Husqvarna Menor
    (Fornido) NOXHusqvarna (Fornido) Favorable-JuniorHusqvarna Favorable-
    SeniorHusqvarna SMHusqvarna (Fornido) (Fornido) (Fornido)
    SM125SHusqvarna (Fornido) SM450RHusqvarna (Fornido) SM450SHusqvarna
    (Fornido) SM570RHusqvarna (Fornido) SM600RHusqvarna (Fornido)
    SM610Husqvarna (Fornido) SM610SHusqvarna (Fornido) (Fornidos)
    SMR600RHusqvarna (Perro esquimal) SMR600RRHusqvarna TC250RHusqvarna
    (Fornido) TC450Husqvarna (Fornido) TC570Husqvarna (Fornido)
    TC610Husqvarna (Fornido) TEHusqvarna (Fornido) TE250Husqvarna
    (Fornido) TE400Husqvarna (Fornido) TE410Husqvarna (Fornido)
    TE450Husqvarna (Fornido) TE510Husqvarna (Fornido) TE570Husqvarna
    (Fornido) TE610Husqvarna (Fornido) TE610EHusqvarna (Fornido)
    TG450Husqvarna (Fornido) WR125Husqvarna (Fornido) WR250Husqvarna
    (Fornido) WR260Husqvarna (Fornido) WR360Husqvarna (Fornido)
    WR400Husqvarna (Fornido) WR410Husqvarna (Fornido) WR450Husqvarna
    (Fornido) WR500Husqvarna (Fornido) WR570Husqvarna (Fornido)
    WR610Husqvarna (Fornido) WRE125Husqvarna (Fornido) WSM50Husqvarna
    (Fornido) WSM50 (Fornido) RacingHusqvarna WXE50J.C.M (Fornido). Europa
    240J.C.M. SR240J.C.M. Fin de semana los 240KTM EL 125KTM EL 125EXCKTM
    EL 125SXKTM EL 125SXSKTM LOS 200KTM LOS 200EGSKTM LOS 200EXCKTM LOS
    200SXKTM LOS 250KTM LOS 250EXCKTM 250EXC RacingKTM los 250GSKTM LOS
    250SXKTM LOS 250SXFKTM LOS 300KTM LOS 300EXCKTM LOS 300MXKTM LOS
    350EXCKTM LOS 360EXCKTM LOS 380KTM LOS 380EXCKTM LOS 380SXKTM LOS
    400KTM LOS 400EXCKTM 400EXC RacingKTM los 400SXKTM LOS 440KTM LOS
    450EXCKTM 450EXC RacingKTM los 450SXKTM LOS 50KTM 50 AdventureKTM
    Menor 50 Mini AdventureKTM 50 AdventureKTM Mayor los 500KTM LOS
    50EXKTM LOS 50LCKTM LOS 50SXKTM 50SX Favorable-JuniorKTM 50SX Los
    Favorables-SeniorKTM 520KTM LOS 520EXCKTM LOS 520SXKTM LOS 525KTM LOS
    525EXCKTM 525EXC RacingKTM los 525MXKTM LOS 525RKTM LOS 525SXKTM LOS
    540KTM LOS 540SXCKTM LOS 540SXSKTM LOS 576KTM 580 Mayor LCKTM
    SM450RKTM SM525RKTM SX125KTM SX200KTM SX250KTM SX380KTM SX450KTM
    SX525KTM SXF250KTM Tyler RattrayKawasaki KDX125Kawasaki KDX200Kawasaki
    KDX220Kawasaki KDX220RKawasaki KDX250Kawasaki KFX70Kawasaki
    KLX110Kawasaki Del Duque los 620KTM EXC125KTM EXC200KTM EXC250KTM
    EXC300KTM EXC380KTM EXC400KTM KLR600KTM LC640KTM De WaspKTM los 60KTM
    LOS 600EXCKTM LOS 600MXKTM LOS 60SXKTM LOS 620KTM LOS 620EXCKTM LOS
    620SXKTM LOS 625KTM LOS 640KTM LOS 65KTM LOS 65EXCKTM LOS 65SXKTM LOS
    660KTM LOS 85KTM LOS 85SXKTM 85SX B/WKTM 85SX S/WKTM LOS 950KTM
    Favorable Ensayo 250Polaris PredatorPolaris 50Polaris Despredador
    500Polini Despredador 50Polini Pirat 50Polini X3RPolini X5Polini
    X5RRAM EL 100RAM 170RTX CrosserRTX TrialsRoyal Enfield 350Scorpa
    250Scorpa LongrideScorpa SY125Scorpa SY250Scorpa Scorpa De QuadMaico
    125Maico 250Maico 320Maico 400Maico 440Maico 490Maico 490SCMaico
    500Maico E250Maico E320Maico E500Malaguti 50Malaguti Grizzly
    50Malaguti TENMalaguti DIEZ 50Montesa 200Montesa 215RMontesa
    250Montesa 315EMontesa 315RMontesa 4RT 200Montesa Cappra 250Montesa
    Cappra 360Montesa Cota 242Montesa Cota 247Montesa Cota 247CMontesa
    Cota 247TMontesa Cota 248Montesa Cota 304Montesa Cota 307Montesa Cota
    310Montesa Cota 311Montesa Cota 314Montesa Cota 315Montesa Cota
    315RMontesa Cota 330Montesa Cota 335Montesa Cota 349Montesa Cota
    350Montesa Cota 381Montesa Cota 4RTMontesa De la Raza De
    KLX250Kawasaki KLX300Kawasaki KLX300RKawasaki KLX650Kawasaki
    KMX200Kawasaki KX100Kawasaki KX125Kawasaki KX250Kawasaki
    KX250FKawasaki KX400Kawasaki KX50Kawasaki KX500Kawasaki KX60Kawasaki
    KX65Kawasaki KX80Kawasaki KX85Kawasaki KX85 B/WKawasaki KX85 S/
    WKawasaki KXF250Kawasaki KXF400LEM LOS 50LEM LX150LEM LX250LEM LX3LEM
    LX350LEM LX450LEM R2LEM R3Lonestar Brisa 125Yamaha DT500Yamaha Grizzly
    125Yamaha HL500Yamaha IT175Yamaha De la Hada maligna 350Yamaha
    BlasterYamaha De 250Scorpa TYS125FSherco 0.5Sherco 0.8Sherco
    1.25Sherco 125Sherco 2Sherco 2.0Sherco 2.5Sherco 2.9Sherco 200Sherco
    250Sherco 290Sherco 4.5iSherco 50Sherco 80Sherco City Corp El
    125Skyteam ST50Suzuki BeamishSuzuki Beamish 250Suzuki DR-2400SK4Suzuki
    DR-Z110Suzuki DR-Z400Suzuki DR-Z400ESuzuki DR-Z400EK3Suzuki DR-
    Z400FSuzuki DR-Z400SSuzuki DR-Z400SK2Suzuki DR-ZEK3Suzuki DR200Suzuki
    DR350SESuzuki DR650SESuzuki Djebel200Suzuki JC100YSuzuki LT-A50Suzuki
    LT-Z250Suzuki LT-Z400Suzuki LT250Suzuki LT450Suzuki LT50Suzuki
    LT80Suzuki RL250Suzuki RM-Z250Suzuki RM-Z250FSuzuki RM-Z450Suzuki RM-
    Z450FSuzuki RM125Suzuki RM250Suzuki RM400Suzuki RM500Suzuki RM65Suzuki
    RM80Suzuki RM85Suzuki RM85 B/WSuzuki RM85 S/WSuzuki RM85LSuzuki
    RMX250Suzuki RMZ250Suzuki TR80TM EL 100TM EL 125TM EL 125ETM LOS 250TM
    LOS 250ETM 250FTM LOS 300TM LOS 300ETM LOS 350TM LOS 400TM LOS 400ETM
    LOS 530TM LOS 660TM LOS 80TM LOS 85TM C2Thumpstar 110Thumpstar
    120Thumpstar 90Triumph 200Triumph 200 CubTriumph 350Triumph 650VMC
    MTHVMC ZabelVOR 400VOR 450VOR 500VOR 530Vertemati C450Vertemati
    C500Vertemati E450Vertemati E450EVertemati E501Vertemati
    E501EVertemati MX501Vertemati S450EVertemati S501Vertemati
    S501EVertemati S570EVertemati SR450Vertemati SR570Vertemati SR600Viper
    90X-Sport 110Yamaha Región De la Majestad 320Yamaha PW50Yamaha
    PW80Yamaha PY50Yamaha RT100Yamaha RaptorYamaha Raptor 50Yamaha Raptor
    80Yamaha TTR125Yamaha TTR250Yamaha TTR250RYamaha TTR600Yamaha
    TTR600EYamaha TW50Yamaha TY125Yamaha TY175Yamaha TY250Yamaha
    TY250RYamaha TY80Yamaha TYZ250Yamaha WR125Yamaha WR250Yamaha
    WR250FYamaha WR250ZYamaha WR400Yamaha WR400FYamaha WR426Yamaha
    WR426FYamaha WR450Yamaha WR450FYamaha WR450F 2TracYamaha WRF250Yamaha
    WRF450Yamaha WRF450FYamaha WarriorYamaha WhitehawkYamaha Whitehawk
    175Yamaha Whitehawk 80Yamaha YFM125Yamaha YFM350rYamaha YFM50Yamaha
    YFM660RYamaha YFM80Yamaha YFS200Yamaha YFZ350Yamaha YFZ450Yamaha
    YZ100GYamaha YZ125Yamaha YZ250Yamaha YZ250FYamaha YZ250LC-RYamaha
    YZ256FYamaha YZ400Yamaha YZ400FYamaha YZ426Yamaha YZ426FYamaha
    YZ450Yamaha YZ450FYamaha YZ465Yamaha YZ490Yamaha YZ490JYamaha
    YZ80Yamaha YZ85Yamaha YZ85/LWYamaha YZF250Yamaha YZF400Yamaha
    YZF426Yamaha YZF450 De la Majestad 175Yamaha De IT200Yamaha
    IT490Yamaha Selecta: Región... Chester y WalesCornwallEasternEast del
    norte MidlandEast WalesEast del sur YorkshireIsle de búsqueda de
    palabra clave del sur de ManMidlandMid WalesNorth EastNorthernNorth
    WestScotlandSouth EastSouthernSouth MidlandSouth WestWessexWesternWest
    WalesYorkshire: Utilizado: Nuevo: - El otro su vídeo de la información
    el upload aquí gana el directorio DBR del distribuidor de £1000
    competiciones las suscripciones de 1 renovación del año y los
    acoplamientos de Jude del calendario del jinete 2007 de Dirtbike del
    vídeo de la guía de la pista de la mercancía y de la guía del Pics
    Motocross TV con nosotros nos entran en contacto con -- todos los
    derechos reservados el jinete 2005 de Dirtbike del © | seguridad | los
    términos y las condiciones | mapa de sitio | aislamiento | FAQ -
    accionado por Chapter ocho



    Translate again
    The rain poured down as I arrived on foot with camera case, sleeping
    bag and toothbrush for the 1979 West German MX GP at Bielstein. There
    was just one modest camper van nestled in a corner of the paddock. I
    staggered over and knocked, hopefully, on the door. Within, American
    Jim Pomeroy and his girlfriend were enjoying a quiet, concentrated
    game of backgammon. Jim beckoned me inside and got on with the
    backgammon, introducing me to the rules and rudiments of the game as I
    dripped dry.

    Unknown to both of us, that penultimate round of the world 250cc
    championship would prove to be Jim's last points scoring GP - just six
    years and six months after he'd hurtled to cult status as the first
    American to win an MX grand prix, at Sabadell, Spain, in 1973.
    Jim Pomeroy died in a car crash on August 6 this year. He was 53.
    Born into a biking family in Sunnyside, Washington, on November 16
    1952, dad Don was a racer so Jim and his kid brother Ron almost
    inevitably followed suit.
    Starting out as an 11-year-old on a Yamaguchi 55 and progressing
    through Yamaha 80, 100 and DM250 machines, the young 'Jimmy Lee' raced
    in flat-track, hill climbs, hare scrambles and motocross, heading up
    to Canada aged 16 and winning the Western Canadian MX title!
    His rookie season in the AMA nationals kicked off with second place in
    the famous inaugural LA Coliseum supercross of 1972. Victorious in the
    opening 250 outdoor round at Saddleback Park, the teenager ended the
    year fifth behind champion Brad Lackey in the 500 series and was
    picked alongside Lackey for America's first ever MX des Nations squad
    at Norg, in northern Holland, where they finished seventh.
    Obviously attracted to Europe, the lean, moustachioed six-footer
    signed a contract with a local Bultaco dealer that included a
    transatlantic trip to contest the opening GP of 1973 in Spain.
    Sabadell absolutely suited Jim. "I took the lead 300 yards off the
    start," he recalled. "It was a hard-packed, wide track and smooth. I
    used a lot of flat-track technique. I didn't really use the front
    brake. I could ride two gears higher, flat-tracking the bike round the
    outside!"
    He exploded on to the international scene with that historic victory,
    led the world championship and, having handed Bultaco their first ever
    grand prix win, landed a factory contract to contest the whole series!
    He mounted the rostrum again with second in Italy, won a moto in
    Poland and ended the year seventh in a championship topped by Yamaha's
    Hakan Andersson.
    For three further seasons the stylish Pomeroy, now a national hero in
    Spain, joined forces with legendary factory mechanic Rubio to race the
    250 GPs, though 1974 began memorably back home with a win in the first
    ever indoor supercross at the Houston Astrodome!
    Their European season was blighted by mechanical failures, his best
    results a pair of thirds in Belgium and Czechoslovakia. But he led the
    States to second place in the MX des in Sweden behind the home team
    favourites and took overall honours in the 250cc Trophee des Nations.
    He then returned home for the autumn Trans-Am championship and was top
    American behind Eurostars Roger de Coster, Gerrit Wolsink and Adolf
    Weil and ahead of Harry Everts!
    The 1975 season brought Jim further grand prix successes at Retinne in
    Belgium and Wohlen in Switzerland and another seventh overall in the
    series. Then back home, the first Yank to win a Trans-Am race, he led
    that prestigious championship until sidelined by a knee injury.
    Fully recovered for 1976, Pomeroy enjoyed his best-ever European GP
    season, finishing fourth overall in the world 250 series behind Heikki
    Mikkola and Russian duo Gennady Moiseev and Vladimir Kavinov. He also
    won 'Motorcyclist' magazine's 'Man of the Year' award.
    Jim then joined Honda America for two home-based years. 1977 went
    well. Runner-up to a rampant Bob 'Hurricane' Hannah in the AMA
    supercross championship, he also ranked third in the 250 nationals,
    won one moto of the US 500GP at Carlsbad (the first Yank to do this)
    and placed sixth in the Trans-Am that autumn.
    Pomeroy followed up a poor 1978 indoor season with fifth in the 250
    nationals before he broke his collarbone at the Unadilla Trans-Am
    round. Honda wanted him to stay but Bimbo was already planning a
    return to Europe, initially with reigning 250 world champions KTM.
    Then Rubio persuaded him to rejoin Bultaco only for the Spanish
    factory to go bankrupt, leaving him to race a rare works Beta for the
    remainder of the year. And it was on this Italian rarity that Jim
    scored his final, fine fourth place in Germany.
    Pomeroy turned out belatedly for Beta again in the early 500 GPs of
    1980, then called it quits. At the tender age of 27 this brash,
    upbeat, likeable, larger-than-life character from the American north
    west set up his own training schools in the States.
    I last saw him at a Vintage Iron reunion supporting the 1990 US 500GP
    at Glen Helen. Back injuries from a car crash three years earlier
    prevented him riding so brother Ron raced his Bultaco (what else!)
    while Jim contented himself with tucking into an excellent barbecue
    and being the heart-and-soul of the party!
    Since then he'd healed up and, in recent years, ridden the National
    Vintage MX 50+ championship on any Bulto he could scrounge! He also
    came back to England for a twinshock GP at Canada Heights in 2003 and
    tragically died just days before he was due to thrill fans at this
    year's Nostalgia Scramble in Cumbria. It was typical of the man that
    Nostalgia organiser Ken Shuttleworth says "it was like losing a
    brother, we'd had such good crack on the phone".
    The first American to win a grand prix, the first rider to win his
    debut grand prix race, the first American to lead a world MX
    championship, the first rider to win an MX GP on a Spanish bike (all
    in 1973), the first winner of an indoor supercross, the first non-
    world champion to win a Trophee des Nations (both 1974), the first
    American to lead the Trans-Am championship (1975) and the first
    American to win a moto in a US 500GP (1977). That's a pretty
    impressive CV.
    RIP Jimmy Lee and thanks for the backgammon lesson.

    -Bike Search
    Bike Make:
    Make... ApriliaArmstrongBSABSUBetaBetamotorBlaneyBultacoCCMCCM
    ArmstrongClipicCobraCustom BuiltDBEMLFanticGas GasGreeves
    ScottishHMHondaHusabergHusqvarna
    (Husky)J.C.M.KTMKawasakiLEMLonestarLuxury
    MotorhomesMaicoMalagutiMontesaPolarisPoliniRAMRTXRace
    TransportersRoyal
    EnfieldScorpaShercoSkyteamSuzukiTMThumpstarTriumphVMCVORVertematiViperX-
    SportYamaha Bike Model:
    Model... Aprilia ClimberAprilia ExperienceArmstrong TRIAL320BSA
    B50BSA C15T 250BSU KXBSU ZabelBeta 125Beta 200Beta 240Beta 250Beta
    270Beta AlpBeta Gara260Beta Mini TrialBeta Mini Trial50Beta REV250Beta
    REV3Beta REV50Beta REV80Beta RR450Beta Rev3 270Beta St.Super TrialBeta
    SupermotardBeta SyntBeta TR35Beta TechnoBeta ZeroBetamotor
    MinicrossBetamotor RR50Betamotor RR72Blaney MXBultaco PursangBultaco
    Pursang 250Bultaco Pursang 360Bultaco Pursang 370Bultaco Sherco
    290Bultaco Sherpa 125Bultaco Sherpa 250Bultaco Sherpa 325TBultaco
    Sherpa 350CCM 400CCM 404CCM 404DSCCM 404ECCM 500CCM 562CCM 600CCM
    604CCM 604ECCM 640CCM 644CCM 710DSCCM 80CCM Armstrong 350CCM Armstrong
    560CCM Armstrong 604CCM Armstrong 640CCM Armstrong SupermotoCCM R30CCM
    R30 RacebikeClipic 80Clipic HIT3Cobra 100Cobra 180Cobra 2 100Cobra
    Mini Kolt 50Cobra Overland 180DB Auto 50DB Motor 50DB Pirate 50EML
    125EEML ZabelFantic 125Fantic 200Fantic 205Fantic 240Fantic 240
    SeriesFantic 250Fantic 300 SeriesFantic 301Fantic 305Fantic
    ClubmanFantic JuniorFantic K 1200Fantic Key RooFantic SectionGas Gas
    280Gas Gas 321Gas Gas 327Gas Gas 70 RookieGas Gas 80 RookieGas Gas
    Andrea125Gas Gas Contact T25Gas Gas Contact TX333Gas Gas Delta GTGas
    Gas EC125Gas Gas EC200Gas Gas EC250Gas Gas EC300Gas Gas EC400Gas Gas
    EC50Gas Gas Edition 280Gas Gas Enducross 125Gas Gas FSE250Gas Gas
    FSE400Gas Gas FSE450Gas Gas FST 400Gas Gas FST 450Gas Gas HP300Gas Gas
    JT160Gas Gas JT25Gas Gas JT250Gas Gas JT35Gas Gas JT350Gas Gas
    JTR125Gas Gas JTR250Gas Gas JTR330Gas Gas JTR370Gas Gas JTX125Gas Gas
    JTX200Gas Gas JTX250Gas Gas JTX270Gas Gas JTX320Gas Gas MC250Gas Gas
    MotocrossGas Gas Pampera 125Gas Gas Pampera 200Gas Gas Pampera 250Gas
    Gas Pampera 280Gas Gas Pampera 320Gas Gas Raga 280 ProGas Gas Raga
    ReplicaGas Gas Raga300Gas Gas Supermoto 450Gas Gas Supermoto 125Gas
    Gas Supermoto 250Gas Gas Supermoto 400Gas Gas Supermoto 50Gas Gas
    Supermoto FSEGas Gas TLM260Gas Gas TX125Gas Gas TX200Gas Gas TX270Gas
    Gas TX320Gas Gas TXT EditionGas Gas TXT125Gas Gas TXT125 ProGas Gas
    TXT200Gas Gas TXT200 ProGas Gas TXT249Gas Gas TXT249 ProGas Gas
    TXT250Gas Gas TXT250 ProGas Gas TXT270Gas Gas TXT280Gas Gas TXT280
    ProGas Gas TXT300Gas Gas TXT300 ProGas Gas TXT321Gas Gas TXT50Gas Gas
    TXT50 BoyGas Gas TXT70Gas Gas TXT80Gas Gas Trail 400Gas Gas Wild
    240Gas Gas Wild 300Gas Gas Wild 450Gas Gas Wild 50Gas Gas XC125Gas Gas
    XC200Gas Gas XC250Gas Gas XC300HM 50CRXHonda 250R LaegerHonda
    4000EXHonda 400EXCHonda 440EXHonda CR125Honda CR125RHonda CR250Honda
    CR250RHonda CR450Honda CR450FHonda CR500Honda CR650Honda CR80Honda
    CR80RHonda CR85Honda CR85 B/WHonda CR85 S/WHonda CR85RHonda
    CR85RBHonda CRE500Honda CRF100FHonda CRF150FHonda CRF150RHonda
    CRF230Honda CRF250Honda CRF250FHonda CRF250RHonda CRF250XHonda
    CRF450Honda CRF450FHonda CRF450RHonda CRF450XHonda CRF50FHonda
    CRF70Honda CRF70FHonda CRM240ARHonda CRM250Honda CRM250ARHonda
    CRM250RHonda CT125Honda JBR500Honda PilotHonda Preditor 500Honda
    RTL250Honda RTL250SHonda SeeleyHonda TL125Honda TL200Honda
    TLM220RHonda TLM240Honda TLM50Honda TLR125Honda TLR200Honda
    TLR250Honda TRX250EXHonda TRX250RHonda TRX300EXHonda TRX350Honda
    TRX350F 4X4Honda TRX350THonda TRX400EXHonda TRX400FHonda TRX450Honda
    TRX450RHonda TRX650Honda XL100Honda XL125Honda XL600Honda XL650Honda
    XLR125Honda XLR250Honda XR100Honda XR110Honda XR200RHonda XR250Honda
    XR250RHonda XR280Honda XR350Honda XR350RHonda XR400Honda XR400RHonda
    XR440RHonda XR50Honda XR600Honda XR600RHonda XR650Honda XR650RHonda
    XR70Honda XR70RHonda XR80Honda XR80RHonda XRV750Husaberg FC350Husaberg
    FC400Husaberg FC450Husaberg FC470Husaberg FC500Husaberg FC550Husaberg
    FC600Husaberg FC650Husaberg FE350Husaberg FE380EHusaberg FE400Husaberg
    FE400EHusaberg FE450Husaberg FE450EHusaberg FE470Husaberg
    FE470EHusaberg FE500Husaberg FE501Husaberg FE501EHusaberg
    FE550Husaberg FE550FHusaberg FE600Husaberg FE650Husaberg
    FS650EHusqvarna (Husky) CHHusqvarna (Husky) CH507Husqvarna (Husky)
    CH508Husqvarna (Husky) CH509 Pro-SeniorHusqvarna (Husky) CH510 Basic B/
    WHusqvarna (Husky) CH511 Racing B/WHusqvarna (Husky) CH514Husqvarna
    (Husky) CH515 BasicHusqvarna (Husky) CR125Husqvarna (Husky)
    CR250Husqvarna (Husky) CR360Husqvarna (Husky) CR400Husqvarna (Husky)
    CR410Husqvarna (Husky) CR450Husqvarna (Husky) CR500Husqvarna (Husky)
    CR570Husqvarna (Husky) CR610Husqvarna (Husky) Husky BoyHusqvarna
    (Husky) Husky Boy 50Husqvarna (Husky) Husky Boy SeniorHusqvarna
    (Husky) Huskyboy Pro -Junior 50Husqvarna (Husky) Junior 50Husqvarna
    (Husky) NOXHusqvarna (Husky) Pro-JuniorHusqvarna (Husky) Pro-
    SeniorHusqvarna (Husky) SMHusqvarna (Husky) SM125SHusqvarna (Husky)
    SM450RHusqvarna (Husky) SM450SHusqvarna (Husky) SM570RHusqvarna
    (Husky) SM600RHusqvarna (Husky) SM610Husqvarna (Husky) SM610SHusqvarna
    (Husky) SMR600RHusqvarna (Husky) SMR600RRHusqvarna (Husky)
    TC250RHusqvarna (Husky) TC450Husqvarna (Husky) TC570Husqvarna (Husky)
    TC610Husqvarna (Husky) TEHusqvarna (Husky) TE250Husqvarna (Husky)
    TE400Husqvarna (Husky) TE410Husqvarna (Husky) TE450Husqvarna (Husky)
    TE510Husqvarna (Husky) TE570Husqvarna (Husky) TE610Husqvarna (Husky)
    TE610EHusqvarna (Husky) TG450Husqvarna (Husky) WR125Husqvarna (Husky)
    WR250Husqvarna (Husky) WR260Husqvarna (Husky) WR360Husqvarna (Husky)
    WR400Husqvarna (Husky) WR410Husqvarna (Husky) WR450Husqvarna (Husky)
    WR500Husqvarna (Husky) WR570Husqvarna (Husky) WR610Husqvarna (Husky)
    WRE125Husqvarna (Husky) WSM50Husqvarna (Husky) WSM50 RacingHusqvarna
    (Husky) WXE50J.C.M. Europa 240J.C.M. SR240J.C.M. Weekend 240KTM 125KTM
    125EXCKTM 125SXKTM 125SXSKTM 200KTM 200EGSKTM 200EXCKTM 200SXKTM
    250KTM 250EXCKTM 250EXC RacingKTM 250GSKTM 250SXKTM 250SXFKTM 300KTM
    300EXCKTM 300MXKTM 350EXCKTM 360EXCKTM 380KTM 380EXCKTM 380SXKTM
    400KTM 400EXCKTM 400EXC RacingKTM 400SXKTM 440KTM 450EXCKTM 450EXC
    RacingKTM 450SXKTM 50KTM 50 Junior AdventureKTM 50 Mini AdventureKTM
    50 Senior AdventureKTM 500KTM 50EXKTM 50LCKTM 50SXKTM 50SX Pro-
    JuniorKTM 50SX Pro-SeniorKTM 520KTM 520EXCKTM 520SXKTM 525KTM
    525EXCKTM 525EXC RacingKTM 525MXKTM 525RKTM 525SXKTM 540KTM 540SXCKTM
    540SXSKTM 576KTM 580 WaspKTM 60KTM 600EXCKTM 600MXKTM 60SXKTM 620KTM
    620EXCKTM 620SXKTM 625KTM 640KTM 65KTM 65EXCKTM 65SXKTM 660KTM 85KTM
    85SXKTM 85SX B/WKTM 85SX S/WKTM 950KTM Duke 620KTM EXC125KTM EXC200KTM
    EXC250KTM EXC300KTM EXC380KTM EXC400KTM KLR600KTM LC640KTM Pro Senior
    LCKTM SM450RKTM SM525RKTM SX125KTM SX200KTM SX250KTM SX380KTM SX450KTM
    SX525KTM SXF250KTM Tyler RattrayKawasaki KDX125Kawasaki KDX200Kawasaki
    KDX220Kawasaki KDX220RKawasaki KDX250Kawasaki KFX70Kawasaki
    KLX110Kawasaki KLX250Kawasaki KLX300Kawasaki KLX300RKawasaki
    KLX650Kawasaki KMX200Kawasaki KX100Kawasaki KX125Kawasaki
    KX250Kawasaki KX250FKawasaki KX400Kawasaki KX50Kawasaki KX500Kawasaki
    KX60Kawasaki KX65Kawasaki KX80Kawasaki KX85Kawasaki KX85 B/WKawasaki
    KX85 S/WKawasaki KXF250Kawasaki KXF400LEM 50LEM LX150LEM LX250LEM
    LX3LEM LX350LEM LX450LEM R2LEM R3Lonestar Race QuadMaico 125Maico
    250Maico 320Maico 400Maico 440Maico 490Maico 490SCMaico 500Maico
    E250Maico E320Maico E500Malaguti 50Malaguti Grizzly 50Malaguti
    TENMalaguti TEN 50Montesa 200Montesa 215RMontesa 250Montesa
    315EMontesa 315RMontesa 4RT 200Montesa Cappra 250Montesa Cappra
    360Montesa Cota 242Montesa Cota 247Montesa Cota 247CMontesa Cota
    247TMontesa Cota 248Montesa Cota 304Montesa Cota 307Montesa Cota
    310Montesa Cota 311Montesa Cota 314Montesa Cota 315Montesa Cota
    315RMontesa Cota 330Montesa Cota 335Montesa Cota 349Montesa Cota
    350Montesa Cota 381Montesa Cota 4RTMontesa Trial 250Polaris
    PredatorPolaris Predator 50Polaris Predator 500Polini 50Polini Pirat
    50Polini X3RPolini X5Polini X5RRAM 100RAM 170RTX CrosserRTX
    TrialsRoyal Enfield 350Scorpa 250Scorpa LongrideScorpa SY125Scorpa
    SY250Scorpa Scorpa 250Scorpa TYS125FSherco 0.5Sherco 0.8Sherco
    1.25Sherco 125Sherco 2Sherco 2.0Sherco 2.5Sherco 2.9Sherco 200Sherco
    250Sherco 290Sherco 4.5iSherco 50Sherco 80Sherco City Corp 125Skyteam
    ST50Suzuki BeamishSuzuki Beamish 250Suzuki DR-2400SK4Suzuki DR-
    Z110Suzuki DR-Z400Suzuki DR-Z400ESuzuki DR-Z400EK3Suzuki DR-
    Z400FSuzuki DR-Z400SSuzuki DR-Z400SK2Suzuki DR-ZEK3Suzuki DR200Suzuki
    DR350SESuzuki DR650SESuzuki Djebel200Suzuki JC100YSuzuki LT-A50Suzuki
    LT-Z250Suzuki LT-Z400Suzuki LT250Suzuki LT450Suzuki LT50Suzuki
    LT80Suzuki RL250Suzuki RM-Z250Suzuki RM-Z250FSuzuki RM-Z450Suzuki RM-
    Z450FSuzuki RM125Suzuki RM250Suzuki RM400Suzuki RM500Suzuki RM65Suzuki
    RM80Suzuki RM85Suzuki RM85 B/WSuzuki RM85 S/WSuzuki RM85LSuzuki
    RMX250Suzuki RMZ250Suzuki TR80TM 100TM 125TM 125ETM 250TM 250ETM
    250FTM 300TM 300ETM 350TM 400TM 400ETM 530TM 660TM 80TM 85TM
    C2Thumpstar 110Thumpstar 120Thumpstar 90Triumph 200Triumph 200
    CubTriumph 350Triumph 650VMC MTHVMC ZabelVOR 400VOR 450VOR 500VOR
    530Vertemati C450Vertemati C500Vertemati E450Vertemati E450EVertemati
    E501Vertemati E501EVertemati MX501Vertemati S450EVertemati
    S501Vertemati S501EVertemati S570EVertemati SR450Vertemati
    SR570Vertemati SR600Viper 90X-Sport 110Yamaha Banshee 350Yamaha
    BlasterYamaha Breeze 125Yamaha DT500Yamaha Grizzly 125Yamaha
    HL500Yamaha IT175Yamaha IT200Yamaha IT490Yamaha Majesty 175Yamaha
    Majesty 320Yamaha PW50Yamaha PW80Yamaha PY50Yamaha RT100Yamaha
    RaptorYamaha Raptor 50Yamaha Raptor 80Yamaha TTR125Yamaha TTR250Yamaha
    TTR250RYamaha TTR600Yamaha TTR600EYamaha TW50Yamaha TY125Yamaha
    TY175Yamaha TY250Yamaha TY250RYamaha TY80Yamaha TYZ250Yamaha
    WR125Yamaha WR250Yamaha WR250FYamaha WR250ZYamaha WR400Yamaha
    WR400FYamaha WR426Yamaha WR426FYamaha WR450Yamaha WR450FYamaha WR450F
    2TracYamaha WRF250Yamaha WRF450Yamaha WRF450FYamaha WarriorYamaha
    WhitehawkYamaha Whitehawk 175Yamaha Whitehawk 80Yamaha YFM125Yamaha
    YFM350rYamaha YFM50Yamaha YFM660RYamaha YFM80Yamaha YFS200Yamaha
    YFZ350Yamaha YFZ450Yamaha YZ100GYamaha YZ125Yamaha YZ250Yamaha
    YZ250FYamaha YZ250LC-RYamaha YZ256FYamaha YZ400Yamaha YZ400FYamaha
    YZ426Yamaha YZ426FYamaha YZ450Yamaha YZ450FYamaha YZ465Yamaha
    YZ490Yamaha YZ490JYamaha YZ80Yamaha YZ85Yamaha YZ85/LWYamaha
    YZF250Yamaha YZF400Yamaha YZF426Yamaha YZF450 Region Select:
    Region... Chester & North WalesCornwallEasternEast MidlandEast South
    WalesEast YorkshireIsle of ManMidlandMid WalesNorth EastNorthernNorth
    WestScotlandSouth EastSouthernSouth MidlandSouth WestWessexWesternWest
    South WalesYorkshire Keyword Search:
    Used: New:
    -
    Other Information
    Upload Your Video's here
    Win £1000
    Competitions
    Dealer Directory
    DBR 1 Year Renewal
    Subscriptions & Merchandise
    Track Guide
    Video's & Pics
    Motocross TV Guide
    Dirtbike Rider 2007 Calendar
    Jude's Links
    About Us
    Contact Us
    --All rights reserved © 2005 Dirtbike Rider | Security | Terms and
    Conditions | Site Map | Privacy | FAQ -Powered by Chapter Eight
    Chinese-simp to English Chinese-trad to English English to Chinese-
    simp English to Chinese-trad English to Dutch English to French
    English to German English to Greek English to Italian English to
    Japanese English to Korean English to Portuguese English to Russian
    English to Spanish Dutch to English Dutch to French French to Dutch
    French to English French to German French to Greek French to Italian
    French to Portuguese French to Spanish German to English German to
    French Greek to English Greek to French Italian to English Italian to
    French Japanese to English Korean to English Portuguese to English
    Portuguese to French Russian to English Spanish to English Spanish to
    French


    --------------------------------------------------------------------------------
    Add Babel Fish Translation to your site.
    Tip: You can now follow links on translated web pages.





    ADVERTISEMENT








    Business Services Submit a Site About AltaVista Privacy
    Policy Help
    © 2006 Overture Services, Inc.
     
    slakka, Apr 10, 2007
    #1
    1. Advertisements

  2. slakka

    Albrecht Guest

    Too much text that won't be read. SpeedTV recently showed a video
    about Jim Pomeroy's MX career, maybe it will be shown again.
     
    Albrecht, Apr 10, 2007
    #2
    1. Advertisements

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments (here). After that, you can post your question and our members will help you out.